Particulier

Contact opnemen als particuliere klant

Zakelijk

Contact opnemen als zakelijke klant

Wordt vrijwilliger?

Meld je hier aan als je vrijwilliger wilt worden.

Bellen

 0031 (0) 6 19430499

Klachten

Laat je gegevens achter

Laat ons weten wat er mis is!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het onderstaande formulier in te vullen of direct te mailen naar info@heathenmead.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.